POL bierze udział w życiu społecznym, wspierając w szczególności fundacje dbające o dobro dzieci – to dzieci będą tworzyć naszą przyszłość. Ich rozwój jest ważny zarówno na poziomie intelektualnym jak i materialnym, dlatego też marka POL (International Paper) przekazuje środki Polskiej Akcji Humanitarnej na potrzeby programów dożywiania (m.in.) Pajacyk, jak również dba o rozwój intelektualny dzieci, wspierając fundację „ABCXXI – Cała Polska czyta dzieciom”.

300 000 zł

zobacz więcej

International Paper od 2013 roku przekazało ponad 300 000 złotych na wsparcie działań Polskiej Akcji Humanitarnej.

201 405
pakietów chleba

zobacz więcej

Dzięki wsparciu International Paper w 2014 roku rozdystrybuowano 201 405 pakietów chleba potrzebującym rodzinom.
 

8310 dzieci

zobacz więcej

W 2013 roku, dzięki wsparciu International Paper, 8310 dzieci poniżej 5 roku życia otrzymało wsparcie.
 

22 601,71 USD

zobacz więcej

W 2016 roku International Paper przekazało darowiznę w wysokości 22 601,71 USD na wsparcie najbardziej poszkodowanych w wyniku działań wojennych rodzin.

6039 kobiet

zobacz więcej

W 2013 roku, dzięki wsparciu International Paper, 6039 kobiet w ciąży i matek karmiących otrzymało wsparcie.

3860 paczek

zobacz więcej

W 2016 roku w okresie miesiąca 3860 osób otrzymało paczki żywnościowe (w tym 550 dzieci poniżej drugiego roku życia).
 

503 512 osób

zobacz więcej

Z projektu dożywiania kryzysowego w 2014 roku skorzystało 503 512 osób (100 702 rodziny).
 

1602 osób

zobacz więcej

W 2016 roku, w tym samym okresie miesiąca 16 684 osób otrzymało pomoc w formie nieodpłatnej dystrybucji chleba (w tym 1602 dzieci poniżej 2 roku życia). 

Z CZYTANIEM MASZ PO DRODZE

Październik 2016

Z okazji 15 – lecia kampanii społecznej „Cała Polska czyta dzieciom”, fundacja ABCXXI we współpracy z International Paper zrealizowała projekt „Z czytaniem masz po drodze”!

Badania i praktyka pokazują, że czytanie dziecku ma ogromny wpływ na jego rozwój emocjonalny, intelektualny, moralny i społeczny, zatem każda wolna chwila jest dobra na wspólną lekturę. W ramach akcji, w centrach pięciu miast – Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Poznania i Gdańska – wysłannicy akcji rozdawali rodzicom z dziećmi książeczki z opowiadaniem pt. Żółty Tramwaj, idealnym do czytania po drodze. Fragmenty opowiadania przeczytały też warszawskim przedszkolakom ambasadorki Fundacji – Edyta Jungowska i Elżbieta Lipowska.

Pomysłodawcą akcji Z CZYTANIEM MASZ PO DRODZE
jest International Paper, producent marki POL.

Od początku istnienia kampanii wspiera inicjatywę „Cała Polska czyta dzieciom”. W ubiegłych latach, dzięki wsparciu International Paper, Fundacja ABCXXI wyprodukowała 900 000 sztuk kalendarza Cała Polska czyta dzieciom, 300 000 sztuk kart polecających książki ze Złotej Listy Fundacji, 10 000 egzemplarzy Pierwszej Książki Mojego Dziecka oraz 90 000 sztuk plakatów informujących o akcji Cała Polska czyta dzieciom.